Gdańsk ul. Piekarnicza 16b
tel. 603-809-110, 609-399-009

II semestr już za nami, a tym samym nadeszły długo oczekiwane wakacje! W tym semestrze również czekało nas sporo pracy, ale mimo tego udało nam się osiągnąć wspaniałe wyniki w nauce! Czas na krótkie wspomnienia z tego semestru :) Luty to był czas odpoczynku, nadeszły upragnione ferie, a podczas nich zebraliśmy siły na kolejne miesiące. W marcu wspólnie obchodziliśmy Dzień Kobiet. Wybraliśmy się do kina, a panowie obdarowali swoje koleżanki z klasy pięknymi kwiatami. W kwietniu udaliśmy się na przedstawienie "Hejt School Musical", zwiedziliśmy Muzeum II Wojny Światowej, a także czekały nas kolejne klasowe nocowanki, na których jak zwykle nie spaliśmy :) Z radością wspominamy również majową wycieczkę szkolną. Przez 5 dni czekało nas wiele atrakcji: przepiękne widoki, czeskie Skalne Miasto, ruiny zamku Chojnik, piesze wycieczki po górach, malownicze wodospady, Karpacz, wspinaczka na Śnieżkę, majowy śnieg, deszczowa Praga oraz gorący Wrocław! Nie można też pominąć imprezy urodzinowej Michała, to był szalony wieczór ;) A w czerwcu kolejne miłe wspomnienia: Szkolne Obchody Dnia Książki - Mity greckie. Ponownie udowodniliśmy, że wspólnie możemy zdziałać wiele - zajęliśmy drugie miejsce! Czerwiec to również jednodniowa wycieczka do Grodziska Owidz. I tak oto minęły kolejne miesiące V klasy! Teraz zasłużony odpoczynek, widzimy się we wrześniu! Udanych wakacji! :)